Projecten
Nieuwe stijl voor Carnis
Nieuwe stijl voor Carnis
Nieuwe stijl voor Carnis
Nieuwe stijl voor Carnis
Oude logo
Restyle logo
De vormgeving uit handen geven
Jaren deden ze zelf de vormgeving van hun communicatie. Het bedrijf was groeiende en eigenlijk was er steeds minder tijd om het allemaal zelf te regelen.
Die uitdaging lag in een geheel nieuwe verpakkingslijn voor honden- en kattenbrokken. Super belangrijk om het merk de komende jaren goed in de markt te zetten. Daarnaast technisch te lastig om zelf uit te kunnen voeren. John en Annette zochten ons op om hun vraagstuk te bespreken. Het werd een mooi gesprek.
Eerst nog wat anders
Voordat we aan die verpakkingslijn toekwamen, ontwikkelden we eerst een nieuwe lijn voor de etiketten op de parfum-, shampooflessen en voedingssupplementen. Een schot in de roos; de omzet kreeg een enorme boost!
Meerwaarde
Wij zijn er trots op dat we dat stukje meerwaarde konden leveren. En die geheel nieuwe verpakkingslijn? Die ligt nu ook in de schappen. Inmiddels al verkrijgbaar in meer dan tien Europese landen. Carnis blijft groeien. Hiernaast zie je de oude en de nieuwe verpakking. Een wereld van verschil in beleving en uitstraling.
Previous slide
Next slide